Geniet van rust in huis. Je kind dat nog voor het avondeten klaar is met huiswerk maken; zie je er al naar uit? After's Cool neemt de zorgen over school uit handen en zij laten je kind weer in zichzelf geloven. Jij kunt weer heerlijk ouder zijn in plaats van politieagent.

Huiswerkbegeleiding voor kinderen op alle niveau's

After's cool biedt begeleiding aan kinderen op alle niveaus van het voortgezet onderwijs (vo). Door de kleinschalige aanpak is er veel aandacht voor de individuele leerling, zitten jongeren goed in hun vel en gaan hun resultaten met vooruit. Zij krijgen de tools om gemakkelijker en effectiever te leren en daardoor leren zij ook met meer plezier. After's Cool gelooft dat in ieder kind méér zit dan wij zien. Met de juiste huiswerkbegeleiding geloven wij dat ieder kind zijn of haar talenten beter volledig kan benutten. 

Bijles voor de basisschool

Kan jouw kind wat extra hulp gebruiken bij het rekenen? Heeft jouw kind een achterstand bij taal en spelling of moeite met begrijpend lezen? After's Cool! biedt bijles aan kinderen voor de basisschool van groep 3 tot en met groep 8.

Individuele aandacht en begeleiding basisschool bijles

Bij After's Cool! krijgt de basisschool leerling de individuele aandacht en begeleiding die nodig is om weer aan te haken bij de rest van de klas. De bijlessen zijn één-op-één, waardoor de les kan worden aangepast aan de behoefte van de leerling. De bijles is vooral gericht op het verbeteren van de basisvaardigheden rekenen, taal en begrijpend lezen. We bieden ook hulp op andere gebieden, bijvoorbeeld bij het maken van een werkstuk of het voorbereiden van een spreekbeurt.

Hoe ziet een bijles bij After's Cool in Haarlem! eruit? 

Aan het begin van de lessenreeks bespreken we waar de leerling tegenaan loopt. Aan de hand van de doelen die hieruit voort komen worden de lessen ingedeeld. Bij de start van de les wordt met de leerling besproken aan welke doelen en opdrachten vandaag gewerkt wordt. Daarnaast wordt ook herhaald waar de vorige keer aan gewerkt is en controleert de begeleider of de leerstof is blijven hangen.

Vervolgens gaan we aan de slag met de doelen en leerstof voor die dag. De begeleider legt lastige onderdelen uit en oefent samen met de leerling totdat deze de stof beheerst. Aan het eind van de les bespreken ze de doelen van die les en de tips die gegeven zijn. De leerling krijgt eventueel aandachtspunten mee om de komende tijd op te letten of zelfstandig mee te oefenen.

  • Leeftijd 5 - 8
  • Leeftijd 9 - 12
  • Indoor