Zelfpluk
Wat?
Rode, witte, zwarte, blauwe en kruisbessen, jostabes, loganbessen, bramen en vele soorten snijbloemen! Onze aardbeien kunnen zelf geplukt worden in onze aardbeien kas.
Wanneer?
Aardbeien in de kas: in de zomervakantie (regio Noord) ma t/m vrij tussen 10:00 – 16:00 uur (vanaf 4 juli /m 15 augustus).
Bloemen in de tuin: Eind juni, juli, augustus, september, oktober (tijdens de openingstijden).
Fruit in de tuin: begin juli, augustus (tijdens de openingstijden)


