Hotel de Timmerfabriek: Ideale Bestemming voor een weekendje weg met het gezin in Vlissingen

Afgelopen weekend gingen wij met het gezin naar Hotel de Timmerfabriek, een prachtig viersterren hotel gelegen in het mooie en gezellige Vlissingen aan de Zeeuwse kust. Ons recente verblijf in dit trendy hotel was niet alleen gevuld met een comfortabele accommodatie, maar ook met culinaire hoogstandjes in de Gastrobar, waardoor het een onvergetelijke ervaring voor ons gezin werd.

Kindvriendelijk verblijf in Vlissingen

Hotel de Timmerfabriek bevindt zich op een ideale locatie, op slechts enkele minuten afstand van het bruisende centrum van Vlissingen en het prachtige strand. Een ideale locatie voor een weekendje weg in Vlissingen! Eenmaal in Vlissingen aangekomen zagen we al snel het hotel in de verte al staan, een prachtig pand vlak aan de kade. We konde de auto tijdelijk voor de deur parkeren zodat we konden inchecken en de kamer konden verkennen. We hadden natuurlijk al wat foto's van de kamer gezien en we waren heel benieuwd. Bij binnenkomst werden we verwelkomd door een vriendelijke receptionist die ons meteen van alles uitlegde over het hotel en de mogelijkheid om in het hotel te dineren. Wij kregen onze sleutel en gingen vol nieuwsgierigheid naar boven. Razend benieuwd stonden we voor de deur en renden de kinderen tussen ons door om als eerst de kamer te zien.  Het enthousiasme was niet voor niets want wat is dit een kamer jongens! Prachtig hoog, groot, luxe en heel geschikt voor een gezin met meerdere kinderen. Doordat de kamer voor de kinder boven is, jaja deze hotelkamer een verdieping, en de ouderkamer beneden is, is deze hotelkamer een feestje voor het hele gezin!

Kindvriendelijk overnachten Vlissingen

Prachtig hotel met fantastische gezinskamers

Alle vier waren wij meteen mega enthousiast over zowel het hotel, wat een heerlijke sfeer en een prachtige uitstraling, als van de kamer. De kinderen wilden meteen boven op 'hun' kamer spelen, en die snapte ik wel, en wij waren helemaal aan het genieten van het uitzicht en de prachtige inrichting. Nadat we gesettled waren hebben nog even iets gedronken op de kamer en zijn we lekker op pad gegaan. We zijn gaan wandelen naar het centrum en onderweg hebben we van alles gezien en gedaan. Lekker gelunched, een beetje gewinkeld, naar de Gaming Factory geweest en natuurlijk naar het strand!

Benieuwd geworden naar dit hotel, kijk dan hier.

Terug naar Hotel de Timmerfabriek

Na een volle middag in het centrum van Vlissingen, wandelen we terug naar de Timmerfabriek. De kinderen waren moe van het wandelen en de avonturen in de Gaming Factory dus terug naar het hotel! Op de kamer wilde Julia en Melle weer samen op 'hun' kamer spelen en wij gingen even wat drinken en Formule 1 kijken, want je kunt gewoon alles streamen op de tv van de kamer. Heel handig! Tussendoor heb ik nog even een tafel gereserveerd in de Gastobar voor het diner. De kamer van de kinderen is zo uniek dat ze zich daar meer dan een uur prima vermaakt hebben, maar dan is het tijd om op te frissen en lekker te gaan eten.

kindvriendelijk uiteten vlissingen

Kindvriendelijk uiteten in de Timmerfabriek Vlissingen

Een hoogtepunt van ons verblijf was de culinaire verwennerij in de Gastrobar van Hotel de Timmerfabriek. Deze gezellige eetgelegenheid biedt een fijne menukaart met unieke gerechten. Bovendien waren we verheugd te ontdekken dat de Gastrobar ook speciale menu's voor kinderen aanbiedt, waardoor het de perfecte plek is voor gezinnen. Onze kinderen ( 5 en 8 jaar) zijn niet kinderen die heel lang en rustig stil zitten en wij zijn dan weer niet de ouders die tablets, telefoons en spelletjes meenemen als we ergens gaan eten. Dus hoog uit wordt er wat gekleurd maar dat is het dan ook wel weer. Soms een uitdaging en zeker in een Gastrobar zo mooi als deze wil je dat alles gezellig verloopt. Maar ik denk juist door de rustige sfeer en de mooie setting in de Gastrobar ging dit eigenlijk heel goed en was het super gezellig. Julia vindt het altijd prachtig om water uit een wijnglas te drinken en Melle vindt een beetje sjiek toch wel heel interessant. We bestellen allemaal ons eten, wat te drinken en genoten van de avond. Het eten was heerlijk, de kinderen namen een gerecht van de kindermenukaart, ik nam 2 voorgerechtjes en Martijn nam een voor- en hoofdgerecht. We hebben heel erg genoten van het eten, de sfeer, de bediening en natuurlijk van elkaar.

Ben je benieuwd naar de menukaart? Kijk dan hier.

kindvriendelijk overnachten in Vlissingen

Slapen in de familiekamer van hotel De Timmerfabriek

Na het eten gingen we terug naar boven waar Melle en Julia heerlijk hun mooi bedjes in kropen. We hebben genoten van deze ruime familiekamer. Want we konden zelf gewoon nog even in de woonkamer zitten voordat wij ook gingen slapen.

Wat ik nog niet heb verteld is dat deze kamer ook een geweldige badkamer heeft met een prachtig bad voor het raam! Een heerlijk begin van de zondagochtend! Na het douchen en aankleden hebben we beneden in de Gastrobar nog heerlijk ontbeten. Ook echt een hoogtepunt, een heerlijk luxe en uitgebreid ontbijt waar we allemaal gelukkig van werden. Melle en ik gingen lekker voor de zoete broodjes, de Zeeuwse bolus en pannekoekjes en Martijn en Julia gaan dan juist weer voor de warme broodjes, ei, spek en worstjes. Kortom er is echt voor iedereen wel iets! We hebben genoten van deze verwennerij!

kindvriendelijk overnachten in Zeeland

Wil je ook genieten van een kindvriendelijk verblijf in Vlissingen? Dan is Hotel de Timmerfabriek echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!

Mocht je vragen hebben over ons verblijf dan kan je mij altijd mailen! karin@go-kids.nl

Wil je meer informatie over het hotel? Kijk dan hier!