Samen het buitenzwemseizoen afsluiten!
En dan is de zomer alweer voorbij… Nog één keer een duik nemen bij De Tippe voordat het buitenseizoen ten einde komt?
Tijdens de seizoensafsluiting kan er nog één keer volop worden genoten van het buitenzwembad. Het is de laatste kans van het jaar om het water in te gaan en het zomerse gevoel vast te houden. De middag wordt op een gezellige manier afgesloten, waarbij de carnavalsvereniging zorgt voor extra sfeer en een feestelijke invulling van het programma. Ook is er ruimte voor leuke activiteiten zoals buikschuiven, wat zorgt voor een speelse afsluiting van het seizoen.
Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met stichting Vrienden van De Tippe. Deelname is gratis en aanmelden is niet nodig. Zo wordt zondag 30 augustus een ontspannen en feestelijk einde van het zwemseizoen.
